WHAT'S NEW?
Loading...

Selamat Datang

Seluruh warga SMKMI mengucapkan selamat datang kepada pelajar-pelajar baru. Tahniah anda berjaya menjejak kaki ke Sekolah Sukan Negeri Pulau Pinang. Semoga tekad dan semangat baru yang anda bawa akan menjanjikan kecemerlangan sukan, akademik dan sahsiah.

Pendaftaran Pelajar
Tuan Pengetua, PK HEM dan
YDP PIBG turut hadir
Pelajar, ibu bapa dan waris
mendengar taklimat
Pelajar, ibu bapa dan waris
mendengar taklimat

3 comments: Leave Your Comments

  1. Assalamualaikum , Saya disini memang berminat dengan sekolah sukan ini , Saya memang aktif dalam Olahraga , Bolehkah saya mencuba untuk menunjulkan bakat yang saya ada , Bolehkah beri saya peluang untuk cuba . Tel.017-5123257

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikum salam..Sila berhubung dengan En Shimsol bin Kassim, Pen Kanan Sukan SMK Mutiara Impian. Terima kasih.

      Delete
  2. Assalamualaikum , Saya NoorAmirul Rashid B. Noorhesham . Saya Disini Memang Terlalu Berminat Dengan Sekolah Sukan Negeri Ini . Saya Aktif Dalam Permainan Hoki , Bolehkah Saya Mencuba Menunjulkan Bakat Yang Saya Ada , Bolehkah Beri Saya Peluang Untuk Cuba ..
    Tel. 017-4454368

    ReplyDelete